Referat best. møde 30. september 2019

02. oktober 2019 kl. 08:01

1. René orienterer om seniorafdelingen, herunder at der ønskes tilskud til en træningslejr i marts 2020. René annoncerer videre, at han grundet tidspres ikke kan påtage sig at samle 2.- holdet når efterårssæsonen er slut. Endelig er der ønske fra 1.-holdstræneren om, at der findes en holdleder ved forårets start.

Ungdomsafdelingen fungerer p.t., men den endelige trænersituation er ikke endeligt på plads. Indendørstræningstider offentliggøres i denne uge.

P.t. har N.I.F. 200 medlemmer.

2. Økonomien ser efterhånden fornuftig ud. Der er ikke kontingentrestancer p.t. Der er arbejde med forskellige sponsorer i gang så der er håb om et godt økonomisk år.

3. Bestyrelsen er siden den ekstraordinære generalforsamling blevet mødt med aftaler der ikke var skriftligt nedfældet. Efterhånden der er der kommet styr på det forhold så der er håb om at bestyrelsen ikke mødes med flere mundtlige aftaler. Der skal afholdes møde med enkelte af de, der ikke har skriftlige aftaler med N.I.F. Mødet skal afklare det fremtidige samarbejde.

4. Bestyrelsen opfordrer til at der rettes henvendelse til bestyrelsen både når det gælder ris og ros. Det rette forum til at fremsætte kritik er ikke FaceBook eller andre sociale medier.

5. Der afholdes afslutning i såvel ungdoms- som seniorafdeling den 1. november. Nærmere følger. Bestyrelsen opfordrer til at så mange som muligt tilmelder sig arrangementerne.