Bestyrelsesmøde oktober 2022

14. november 2022 kl. 08:28

1. ØkonomiSidste husleje er betalt til DSI. Der er fortsat udenstående for reklamekørsel. Arvesager er ved at kunne sluttes. NIF blev ikke bevilliget afgiftsfrihed, men der bliver fortsat et pænt beløb til klubben, der dog som udgangspunkt er låst.Der mangler fortsat kontingentindbetalinger fra et enkelt hold. Det skyldes problemer i systemet. Der tages hånd om problemet.2. Orientering fra udvalgeneDer er fortsat medlemstilgang. Vi er tæt på 300 medlemmer. Hold er tilmeldt til indendørs fodbold samt udendørs vinterturnering i ungdomsrækkerne. Haltider er booket.3. Evaluering af sponsordagenDet var en succes med deltagelse af nuværende sponsorer. Der mødte en del potentielle sponsorer. Sponsordagen afholdes igen i foråret.4. Anvendelse af stadionDer opfordres til at der ikke anvendes løbehjul m.v. når der spilles 7 mands fodbold på stadion.5. SponsorudvalgetDer har været afholdt møde i sponsorudvalget. Mie Christiansen er indtrådt i sponsorudvalget. Der arbejdes på en ungdomsturnering i foråret 2024. Der er bestilt prøver på halstørklæder og huer med NIF logo med henblik på salg til medlemmer og andre. Der er 8 nye sponsorskilte som vil blive opsat i foråret 2023.6 eventuelt.Der arbejdes på ungdommerkursus igen.Der opfordres til at spare på energien. Saunaen er lukket for vinteren.