Bestyrelsesmøde september 2021

17. september 2021 kl. 08:28

1.       Evaluering af Sommerland Sjælland cup.

Sommerland Sjælland blev en pæn succes rent sportsligt og arrangementsmæssig, men opbakning fra klubbens medlemmer var ikke tilstrækkelig i ugen op til stævnet. Herudover var det et problem at skaffe tilstrækkeligt med kampledere de to dage stævnet varede. Med god hjælp fra blandt andet FKO lykkedes det dog at få afviklet stævnet i god ro og orden, og med massiv ros fra DBU Sjælland.

2.       Økonomi.

Økonomien er fortsat rimelig. Der udsendes fakturaer snarest for reklameuddelingen.

3.       Orientering fra afdelingerne.

Dame serie 2 er blevet trukket ud af turneringen. Det er naturligvis ærgerligt, og bestyrelsen arbejder på, hvordan en lignende ikke situation opstår igen. Der arbejdes på at få etableret et U11 hold, da der efterhånden er spillere til det. P.t. har N.I.F. 231 medlemmer.

4.       Capelli

Mødet med Capelli kom ikke i stand. Der arbejdes på en ny dato.

5.       Trænersituationen.

Intet at berette under dette punkt.

a.       Der afholdes frivillig/trænerfest den 1. oktober kl. 17.00 i klubhuset. Arrangementet er gratis for deltagerne. Der er udsendt opslag på FB. Tilmelding sker til Claus Dige.

b.       Niclas udarbejder en ”projektmappe” der skal beskrive hvordan vores stævner og andre arrangementer skal afvikles, herunder hvor mange hjælpere der anslå til de enkelte mangler.

c.       Støtteforeningen afholder oktoberfest 30. oktober, og der bliver igen behov for hjælp til opstilling fredag den 29. oktober og rengøring m.v. den 31. oktober.

d.       Jysk sponserer nye spille sæt til pigerne på klubbens u 11-12-13-14-15 piger.